Obserwatorzy

poniedziałek, 11 października 2010

Coraz bliżej święta, coraz bliżej święta :) hii :)

Zrobiłam parę świątecznych rzeczy, nie mogłam się oprzeć pięknym serwetką :) 
Te bombki poniżej to zwykłe piłeczki zakupione w sklepie z zabawkami 1 szt.- 50 gr, idealne na choinkę bo mają 6 cm średnicy, a koszt niewielki :)  

Doniczki czekają aż w sklepach pojawią się gwiazdki betlejemskie, 
będą wyglądać Bardzo świątecznie :) 


 Tej jeszcze nie dokończyłam bo nie mogę dostać sztucznego śniegu w spray-u, 
ale póki co prezentuje się właśnie tak :)

7 komentarzy:

  1. śliczne i bardzo świateczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. powiem CI że z tymi piłkami to fajny pomysł a doniczki cudne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. no tak ... u rękodzielniczek święta zaczynają się w pażdzierniku , fajne bombaski,
    pozdrawiam, Bajka

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam,
    Bardzo piękne ozdoby świąteczne. Nigdy nie robiłam tej techniki, ale po tym co tu zobaczyłam zapewne sie skuszę:)
    pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń